Er du registreret som patient hos os, kan du ONLINE booke en tid. Du trykker videre til ONLINE booking og bestiller et bookingnummer.
Vi sender så koden til din mobil og du kan logge på systemet og bestille tid til en undersøgelse eller til hjælp ved akutte problemer, som tandpine, knækket tand og tabt fyldning.

Som patient hos os, så kan du ændre den tid du har fået fra os på mail/sms eller med almindelig postkort. På mailen/kortet står en kode, som du skal bruge til at logge på systemet.
Du kan nu ændre tiden, men ikke ændre behandler eller hvor lang tid behandlingen varer. Hvis du ikke kan finde din kode, kan du bede systemet om at sende den igen til din mobil.

Du kan kun ændre tiden og det skal gøres senest 3 dage før den tid du har.
Hvis du ønsker at melde afbud til tiden, er du nød til at ringe til klinikken og melde afbud.
Afbud senere end to timer før aftalte tid, eller udeblivelse, vil betyde at vi sender et udeblivelsesgebyr pr. dags dato; 247 kr., som er gældende for 30 min. afsat tid.

Er du ny patient, kan du kun bestille en tid til ved at ringe til Tandklinikken 75122108.
Se på vores hjemmeside, hvordan "Ny patient"

Online Booking